100. výročie výročia CLARK.
Pridáva sa nová ponuka vozidiel GTS20-33 pre dieselové a LPG vozidlá.
Spoločnosť CLARK rozširuje svoje skladové série o rozsah CC.
Nový paletový vozík a vysokozdvižný vozík SX a PX plus vysokozdvižný vozík SRX.
CLARK Europe otvára svoje nové sídlo v Duisburgu / Nemecku.
CLARK rozširuje svoju elektrickú sériu a zavádza GEX40-50.
Zavedenie elektrického vlečného traktora CTX40 / 70.
Spoločnosť CLARK rozširuje svoju sériu GEN2 a zavádza vysokozdvižné vozíky LPG a dieselové vozidlá C40-55.
Svetová premiéra dvoch elektrických vysokozdvíhacích vozíkov - model GTX a GEX, ktoré sa okrem iného vyznačujú výborným polomerom otáčania.
Nové sídlo spoločnosti na starom mieste pôsobenia :CLARK EUROPE, s.r.o. sa sťahuje do pôvodného sídla v Mulheim an der Ruhr.
90 rokov inovácie!!!CLARK vysokozdvíhacie vozíky oslavuje 90-narodeniny.
2006 TMX/EPX Séria:Kompletné prestavanie elektrickej rady na 100% AC. CLARK reaktivuje výrobu v Severnej Amerike pre vyvolené modely.
Zavedenie novej konštrukčnej rady GEN2. Boli ponúknuté zdvíhacie vozíky s nosnosťou 1500 – 2000 kg so vzdušnicovým alebo bandážovým obutím.
V septembri sa otvára nová spoločnosť CLARK EUROPE , s.r.o. v Duisburgu (Nemecko).
CLARK oslavuje 100-té narodeniny pod novým strešným koncernom Young-An Hat Company a venuje sa úlohám vyrábať tie najspoľahlivejšie zdvíhacie vozíky.
Nová štvorkolesová elektrická rada EPG 20/30 so vzdušnicovými pneumatikami bola predstavená v Azií a v Európe.
Dovoz novej stavebnej skupiny GEN 2. Boli ponúknuté zdvíhacie vozíky s nosnou silou od 2000 – 3500 kg so vzdušnicovým alebo bandážovým obutím.
Preberanie od kórejského výrobcu Samsung. CLARK Material Handling bol zapísaný a bola zariadená nová fabrika v Changwon Korea s rozlohou 29.000 m2.
CLARK oslavuje výrobu 1 000 000-tého zdvíhacieho vozíka. CLARK je vo svete prvý výrobca, ktorý pracuje podľa najvyššej certifikácie ISO 9001.
CLARK ako prvý ponúkol s každým zdvíhacím vozíkom pre vodiča bezpečnostný povrazec.
CLARK bol a je vo vedení pri vývoji jazdných prepínacích systémov. Bolo vyvinuté bezpečnostné sedadlo s ochranou a krytia chrbta. Taktiež bol vyvinutý bezpečnostný pás, ktorý držal vodiča pri prevrátení vozíka na mieste. Toto sedadlo bolo ako sériová súčasť pre zdvíhacie vozíky poháňané spaľovacím motorom. CLARK ponúkol na trhu pre všetky stroje paletu na dovybavenie, aby bol tento patent všeobecnej bezpečnosti k dispozícii pre každého výrobcu zdvíhacích vozíkov.
Ako prvý výrobca zdvíhacích vozíkov ponúkol CLARK strešný ochranný rám pre stojaco vedené stroje.
Bol vyrobený 500.000-ci zdvíhací vozík CLARK.
CLARK ponúkol prvý napäťovo prepínací elektrický zdvíhací vozík. Táto technológia môže realizovať rozdielne výkonové stupne prispôsobené na momentálne použitie.
CLARK ako prvý výrobca zdvíhacích vozíkov sériovo zaviedol pre sediaco vedené stroje ochranný rám vodiča.TW bol vyvinutý ako prvý 3-kolesový zdvíhací vozík s veľkou manévrovacou možnosťou a bol ponúknutý trhu.
CLARK vyvinul prvý dvojitý zasúvací T – nosič zdvíhacieho zariadenia. Táto inovovaná časť výrazne zlepšila stabilitu zdvíhacieho zariadenia.
CLARK ako prvý výrobca zdvíhacích vozíkov ponúkal školiaci program pre vodičov.
Európa dosiahla prvý zdvíhací vozík CLARK
CLARK ako prvý výrobca zdvíhacích vozíkov použil na strojoch výstražné a bezpečnostné nálepky
V roku 1939 mala manufaktúra CLARK produkciu viac ako 500 strojov. V štyroch rokoch vojny bola výroba strojov približne 23500 ks v každom roku a v podniku sa vyrábalo v troch pracovných smenách. CLARK v tomto čase sám pokrýva 90% amerických vládnych požiadaviek
CLARK stavia prvý elektricky poháňaný zdvíhací vozík Carloader, ktorý može byť nasadený na kompletnú pracovnú smenu. Pre vojnu bola jeho výroba posunutá na rok 1945.
Zavedenie výroby Tructieru ako predchodcu moderného zdvíhacieho vozíka CLARK
CLARK vyvinul Clarktor, ako prvý 4-kolesový ťahač s benzínovým pohonom a s ťažnou silou od 1050 do 6000 kg.
DUAT slúžil ako základ pre vývoj prvého zdvíhacieho vozíka s benzínovým pohonom.
CLARK stavia DUAT ( do this, do that ). Prvý benzínom poháňaný 3-kolesový zdvíhací vozík s ťažnou silou 750 kg.
V priemysle bol nasadený zdvíhací vozík s hydraulickým systémom a s nosnou silou 2000 až 5000 kg
Výrobca náprav CLARK vynašiel prvý zdvíhací vozík pre vnútropodnikovú prepravu materiálu. Návštevníci podniku boli úžasne prekvapený prednosťami, ktoré tento nový vehikel dokáže a objednávajú si zdvíhacie vozíky pre vlastnú potrebu. V roku 1918 bolo vyrobených 8 ks zdvíhacích vozíkov a v roku 1919 bolo už vyrobených a predaných 75 ks zdvíhacích vozíkov.
Zakladanie CLARKU ako dodávateľa automobilov